dinsdag 29 november 2011

Daar boven in de Hemel .....



Gisteravond laat en vandaag ..... ben ik ... in alle rust de dag van gisteren aan het laten "bezinken".

Een heftige dag waarbij we met zijn familie en vrienden, waaronder vele Mensa-vrienden Douwe herdachten, zoals hij zelf wilde, geen afscheid nemen, maar: "zijn leven vieren." Je vierde het leven 44 jaren jong!

Wat zijn we nog steeds ontdaan, en wat zijn we voor elkaar elkaars steun gebleken, het is zo intens voelbaar dat je in onze vriendenkring gemist wordt.

Lieve Douwe ... je leeft in onze harten voort ....

Zoals je zelf zegt : Voort te leven in jullie herinnering tot onze hereniging in Eeuwigheid.

Ik ben tevens een van mijn trouwste lezers van mijn weblog kwijt, maar voel me tevens heel rijk van je zus gisteren te hebben mogen vernemen dat jouw crematie gisteren geïnspireerd is geweest door een oude tekst van mij op deze blog welke ik begin september 2009 schreef. Eind vorig jaar heb jij je door deze tekst laten inspireren. Je hebt naar aanleiding daarvan zoals ik begreep jouw wensen genoteerd en die aan jouw familie kenbaar gemaakt.

Als gevolg daarvan kregen we gistermorgen nog een mailtje van je familie. Je wilde graag kleurrijke kleding (geen zwart)en je wilde graag dat we jouw leven vierden.

Lieve Douwe ... je leeft in onze harten voort ....

Bovenstaand nummer "daarboven in de hemel" werd gisteren voorgedragen/gezongen, het deed ons glimlachend aan je denken.

Zoals één van je vrienden je na je plotselinge overlijden adviseerde in haar schrijven aan jou om daar in de hemel ook internet te nemen.

We houden hoe dan ook, draadloos verbinding .......!

© Yvonne Mooijman

Geen opmerkingen: