donderdag 5 januari 2012

Een pareltje ....

..

Wat is het leven een feestje, als je in de gelegenheid bent om plots te mogen ontdekken dat iemand zich heeft ontworsteld aan een langdurige pijnlijke diepgaande strijd met zichzelf en de wereld om zich heen.

Te mogen zien dat het leven weer geleefd kan worden en innerlijke barrières zijn overwonnen.

Soms ben je diepgaand met iemand in contact geweest om samen dingen boven tafel te krijgen en ben je nadien niet in de gelegenheid geweest om het vervolg te mogen ervaren en te beseffen dat het werkelijk wezenlijk effect heeft gehad.

Soms krijg ik ineens na jaren zo'n pareltje in huis, dan ben ik diep geroerd en dankbaar!

Yvonne
.

2 opmerkingen:

Rob Italiaander zei

Wat mooi Yvonne, fijn dat je dat meemaakt. Dat geeft weer extra kracht om door te gaan en veel voor een andere te kunnen betekenen.
Ik wens je nog vele pareltjes toe.
Rob Italiaander

Yvonne Mooijman zei

Dan je wel Rob, dit pareltje maakt me echt blij, het is me heel dierbaar!

Yvonne